بوی بهشت

خرید بک لینک

 لذّت دنیا،داشتنِ کسى ستکه دوست داشتن را بلد است؛به همین سادگى ..! ""این روزهاگفتن دوستت دارم! آنقدر ساده است که میشود آنرا از هر رهگذری شنید!اما فهمش...یکی از سخت ترین کارهای دنیاستسخت است اما زیبا!زیباستبرای اطمینان خاطر یک عمر زندگیتا بفهمی و بفهمانی...هر دوره گردی "لیلی" نیست...هررهگذری"مجنون"...و تو شریک زندگی هر کس نخواهی شد!تا بفهمی و بفهمانی...اگر کسی آمد و هم نشینت شددر چشمانش بایدرد آسمان، رد خدا باشدو باید برایشاز"من" گذشتتا به"ما" رسید...... بوی بهشت...ادامه مطلب

ما را در سایت بوی بهشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 23:18

سلامزندگی خیلی زودتر از اون چیزی که فکر می کنی میگذره و چیزی که ب نظرم باید بهش توجه بشه درست زندگی کردنهوقتی ازدواج کردم فهمیدم چقدر بابا مامانم برام زحمت کشیدن و گفتم ای کاش که حداقل دنده عقب نداریم ی ترمز داشته باشیم وایسهمامانمو چن روز پیش بیمارستان بردم وقتی دیدم کنار پله هارو میگیره آروم آروم میره بالا یهویی بغضم گرفت و از اینکه هر ثانیه کنارشون نیستم ناراحتم اما دلم پیششونهزندگی هر چی که تا بحال برام بود چه خوب چه بد گذشت و گذشتالان مهمترین زندگیام خانوادمناز خدا بابت هدیه بی نظیرش دختر خوشگلم خیلی خیلی ممنونم و بهش قول میدم که بنده خوبی حداقل سعی کنم باشهدختر بابایی هم اسمش مهدیا هست این اسمو دوس داشتم چون به معنی ظهورکننده بود دخترم مثل باباش چپ دسته و دیگه دو ماه دیگه دوسالش میشهاز خانمم که واقعا تو هر شرایطی کنارم بود ممنونم و بهش قول میدم که بهترین زندگی رو براش بسازمخدا خیلی بزرگه خیلیبرای من خیلی چیزارو ثابت کردیخدایا ازت میخام فقط منو خانوادمو در مسیری قرار بدی که خودت میپسندیشکر بوی بهشت...ادامه مطلب

ما را در سایت بوی بهشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 14:05

سلام خیلی وقت بود که بغضی ک تمام بدنمو بلرزونه بهم دست نداده بودولی حس کردم باید بیام اینجا بنویسماین روزا ک خیلی سریع عمر ما آدمها در حال سپری شدن هست من هر روز بیشتر دیروز دارم نگران خانوادم میشموا بوی بهشت...ادامه مطلب

ما را در سایت بوی بهشت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 7:50

تا که بودیم نبودیم کسی،کشت ما را غم بی همنفسیتا که رفتیم همه یار شدند،خفته ایم و همه بیدار شدندقدر آئینه بدانیم چو هستنه در آن وقت که افتاد و شکستدر حیرتم از مرام این مردم پستاین طایفه ی زنده کش مرده پرستتا هست به ذلت بکشندش به جفاتا رفت به عزت ببرندش سر دستآه میترسم شبی رسوا شوم،بدتر از رسواییم تنها شومآه از آن تیر و از آن روی و کمند،پیش رویم خنده، پشتم پوزخند(زمزار)نوشته شده در شنبه بیست و هشتم اسفند ۱۳۹۵ساعت 15:50 توسط محمد| بوی بهشت...ادامه مطلب

ما را در سایت بوی بهشت دنبال می‌کنید

برچسب: بودیم,نبودیم,کسی,کشت,همنفسی,اقبال,لاهوری, نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 16:31

شاید این حسرت بیهوده که بر دل داری شعله گرمی امید تو را خواهد کشت زندگی درک همین اکنون است زندگی شوق رسیدن به همان فردایی است که نخواهد آمد تو نه در دیروزی و نه در فردایی ظرف امروز پر از بودن توست شاید این خنده که امروز دریغش کردی آخرین فرصت همراهی با امید است زندگی یاد غریبی است که در سینه خاک به جا می ماند. سهراب سپهری بوی بهشت...ادامه مطلب

ما را در سایت بوی بهشت دنبال می‌کنید

برچسب: زندگي,زندگي چيست,زندگي زيباست,زندگي خصوصي,زندگي پس از مرگ,زندگي و ديگر هيچ,زندگي مشترك آقاي محمودي,زندگي كوتاه است,زندگي كن,زندگي يعني, نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 4:02

صفحه بندی